when life gives you a 10 reasons to cry, show that you have 100 reasons to smile:)

Heeej, va några dar sen jag skrev har jag märkt, men deför att jag inte tänk på det och gjort massa annat.
I torsdags sov jag hos Moa tillexempel, kollade på Gustaf :d Haha den är ju så bra!
Sen i går (fredag) fyllde morfar år, PARTY! haha nejdå, asså jodå men ja ni fattar, Så kunde inte blogga då så mycket, men nu är jag här igen och skriver så ni får va glada och komentera ist!

Idag är det lördag och om en timme kommer pappa och hämtar mig eftersom det egentligen är pappa vecka, jag är hos mamma igår och nu ba för att morfar fylde år. Senare idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Moas Bror fylde år igår eller nått så hon ska va hemma och fira honom idag. Imorgon har hon match, och många andra också så vet inte vad jag ska hitta på då heller eftersom dansen är inställd...
de får bli som det blir.

glöm inte att komentera!
glöm inte att besöka http://smajlish.blogg.se , min blogg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0