Dagen :)

Hej <3

bara för att göra ett inlägg nästan varje dag så skriver jag om min dag eftersom jag inte har något annat att sktiva om  ;)

I morse vakna jag typ 8 ( as tidigt ! )
skrev lite me Rasse sen gick jag ner till familjen
Pappa pratade med Maria om vi skulle  åka dit idag  och lämna hennes fyrhjuling som vi har lagat ( jag och pappa, mest jag  )
så jag har typ kört fyrhjuling hela dan, skit kul !
körde ju i stensunda dar fanns värsta bästa vägarna såklart och så fick jag träffa Nemo  :D 
Lyckad  dag i allafall

imn blir det Match sen kanske jag ska kolla på när faster tävlar med Vetman  ( häst )

slut för skrivadet nu

Hejdå <3


Kommentarer
Postat av: Neeeea <3

vart i stensunda åkte ni?

2011-09-18 @ 07:33:19
URL: http://modelinnea.blogg.se/
Postat av: Rasse

Tidigt?:) jag vaknade ju för fan halv 7!!:p<3

2011-09-18 @ 07:57:56
Postat av: Moaa

haha :p <3

2011-09-19 @ 11:28:07
URL: http://mattssonfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0